Як створити портфоліо веб-дизайнеру?
Портфоліо це важливий інструмент, що дозволяє веб дизайнеру знайти клієнтів. Ми розповімо як потрібно створювати якісне портфоліо веб-дизайнера.
Кожен роботодавець перед наймом фахівця повинен дізнатися про професійні навички можливого співробітника і як він це робить? - Правильно, за допомогою портфоліо, так як це перший показник можливостей веб-дизайнера. Навіть нетривале вивчення дозволить зрозуміти професійні можливості, приблизно визначити досвід і скласти враження про фахівця. Цих даних достатньо для прийняття рішення про співпрацю.
Онлайн-портфоліо ще важливо для того, щоб виділитися серед претендентів і показати себе з кращого боку, так як візуального контакту з людиною немає і скласти хороші враження чимось іншим, крім навичок не вийде. Важливо приправити портфоліо відмінним соусом у вигляді цікавих проектів і довести, що ви гідні вакантного місця. Ефектне і ефективне оформлення дозволяє регулярно отримувати дивіденди.
Используйте надежную платформу
Потрібно не скупитися і придбати відповідний домен, заплатити трохи дорожче, але купити місце на якісному хостингу, вибрати хорошого провайдера. До ресурсу повинен бути доступ в ліве час доби. Все це важливо, тому що сайт буде наповнений численними зображеннями, відео, графічними елементами і візуальним декором, що сильно навантажує сайт. Економія на перерахованих пунктах - це втрата великого відсотка потенційних замовників і роботодавців.
Визначте цілі
Створити якісне онлайн-портфоліо - це не є самоціллю, а лише одним з інструментів. У правильних руках такий бізнес-інструмент забезпечує багаторазовий приріст продажів, завдяки правильній подачі достоїнств і демонстрації якості результату.Зачем вы желаете создать портфолио? Важно сориентироваться в какую сферу вы желаете направиться. Может быть высокооплачиваемым фрилансером, сотрудником в штате крупной компании, выйти на рынок с эффектным стартапом или проводить презентации проектов. Четкая цель поможет составить портфолио более качественно, и оно позволит достичь поставленной цели.
Презентуйте найкраще
Не потрібно укладати в портфоліо все підряд. Акцент варто робити на найпривабливіших і показових проектах, які найкращим чином допомогли розкрити творчий і професійний потенціал. Для замовника важливо мати не тільки красиві слова, а й аргументи: терміни співробітництва, набутий результат, час розробки, поліпшена чи конверсія сайту, що в ресурсі було реалізовано.Актуалізуйте інформацію
Актуальная информация свидетельствует о продолжении вашего развития. Если портфолио в застое, невольно возникает вопрос – работает ли ещё человек и достоин ли он сотрудничества. Для улучшения портфолио нужно дорабатывать те ресурсы, что уже были размещены, добавлять примеры новых работ. В общем портфолио обязано быть живым.Давайте проектам назви
Кожен проект - це ваше дітище, тому давати імена робіт є доброю тенденцією. Ім'я повинно бути лаконічним, приємним і зрозумілим. Вся інформація стане більш доступною і відкритою, так навіть великі масиви інформації отримають сувору структуру. При цьому комунікація з замовниками з приводу окремих проектів стане простіше.
Ні довгим вступам
Відразу пишіть у справі і демонструйте суть роботи. Вкрай рідко роботодавець або HR-менеджер в компанії з великою кількістю персоналу буде приділяти багато часу вступу, тривалої завантаженні Flash-відео з презентацією або важкої сторінці. Якщо ви спеціалізуєтесь на технології Flash або інший анімації, постарайтеся зробити щось незвичайне і вражаюче, щоб відразу став зрозумілим ваш рівень, але без фанатизму.
Передбачте просту навігацію
Портфоліо повинне бути простим, лаконічним, швидким і очевидним - ці якості зроблять вас не просто конкурентоспроможним кандидатом, але кращим серед претендентів. Якщо ще додати просту і логічну навігацію, вас обов'язково помітять. Отримати й утримати увагу - це головне завдання портфоліо, враховуючи, що фокус швидко розсіюється.
Не забувайте про відгуки
Голі фрази, нехай навіть і красномовні, не є достатнім аргументом для вибору вас як співробітника або виконавця. Підтверджуйте все слова фактами: фото з ресурсів, відгуки замовників, попередні місця роботи і посади. Поки такої інформації немає можна просто залишити розділ порожнім. Позитивні відгуки поступово будуть з'являтися.
Займайтеся просуванням
Наскільки б крутим портфоліо не було, якщо про нього ніхто не дізнається - робота буде марна. Потрібно заявити про себе в мережі, сьогодні для цього є маса інструментів: соціальні мережі, різні дошки оголошень і сайти для пошуку роботи, спеціальні тематичні форуми, просунуті платформи, такі як Dribbble, Behance ...
Не варто нехтувати презентацією, ролик на YouTube може зацікавити людину і зробити його вашим клієнтом. Також рекомендується скласти PDF-брошуру і вивантажити її на ресурс Scribd.